Friday 23 May 2014

Kartka z kolekcji" Fly Away"


Witajcie / Hello everyone

Macie już najnowszą kolekcję papierów 13arts "Fly Away"
Ja mam i powiem Wam ,że jak dla mnie - bomba.
Odkąd kolekcja wpadła w moje ręcę obiecałam sobie, że musi powstać z niej ślubny album. 
Ta kolorystyka, delikatność, motylki koronki mnie urzekły i pobudziły wyobraźnię.
Niestety na dziś nie zdążyłam z tak pracochłonnym projektem, ale mam dla Was kartkę, na której znalazła się spora ilość ręcznie wycinanych elementów z arkusza "Days and nights"
Delikatne tło podkreślone czarnymi akcentami i brokatową farbką dodają kartce wyrazu .

***
Have you got the newest 13arts' collection? I have and I have to admit it's totally awesome!
When I saw it I thought about a wedding album. I love those colors, delicate look, butterflies and laces.
Unfortunately I haven't got enough time to create it for today's inspiration but I would like to show you a card. I put many hand-cut elements from Days and nights sheet. 
The background i gently treated with a black accents and glitter paint.




I used:

To wszystko na dziś.
Dziękuję za uwagę i pozdrawiam

That's all for today. Thanks for watching. 
Hugs!

5 comments: