Sunday 4 May 2014

Let's meet our new GD - Anna Wiśniewska

 Dzisiaj chcielibyśmy przedstawić Wam naszą pierwszą, nową Gościnną Projektantkę - Annę Wiśniewską (znaną również jako Wiosankę). Poznajmy bliżej Wiosankę!

Today we'd like to introduce you our first, new Guest Designer - Anna Wiśniewska (better known as Wiosanka). Let's meet Wiosanka.


***
Witajcie!
Nazywam się Ania Wiśniewska - Wiosanka. Mieszkam z rodziną w małej miejscowości położonej blisko morza.
Moją scrapową pasją jest tworzenie layoutów ze zdjęciami moich dwóch synków, ale bardzo lubię robić też albumy ze zdjęciami i ramki. Jakiś czas temu odkryłam możliwości, jakie drzemią w blejtramach i teraz bardzo chętnie oprawiam zdjęcia w ten sposób.
Bardzo lubię zabawę kolorami - moje prace są barwne, troszkę bałaganiarskie, zawsze pochlapane przeróżnymi mediami.
Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę gościć i inspirować na blogu 13 arts przez najbliższe trzy miesiące :-)


Hello!

My name is Ania Wiśniewska - Wiosanka. I live with my family in a small village near the sea.
My scrapbooking passion is creating layouts with pictures of my two sons, but I also like making albums and frames for pictures. Some time ago I dicovered the opportunities hidden in canvas and now I make canvas with pictures with great pleasure.
I like to play with colours very much - my projects are full of colours, a little messy, always splashed with different media.
I am very happy that I have the opportunity to be a Guest Designer on 13 arts blog and inspire You for three months :-)

***
A teraz pora przyjrzeć się bliżej jej pięknemu blejtramowi
And now let's see her beautiful canvas.  
***

Na dziś przygotowałam mały blejtram ze zdjęciem wykonanym wiosną na sopockim molo.
For today i prepared a small canvas with a photo taken in a springtime on Sopot Molo 


 Tło stworzyłam za pomocą gesso, akrylowej pasty strukturalnej, żelowego medium akrylowego i koronki. Na to nałożyłam trochę brokatowego złota i pochlapałam moja ulubioną farbką - Matte Cobalt, mgiełką Pastel Blue i żółtym tuszem wodnym.
I created the background with acrylic primer, acrylic modeling paste, acrylic gel medium and a lace. Then I put a little Gold Glitter and I splashed my favourite 13 arts paint - Matte Cobalt, pastel Blue Mist and Yellow Ayeeda Ink



 Poszczególne warstwy tworzą na blejtramie papiery z kolekcji Timeless, elementy papierowe wycięte z arkusza "All the time" i tekturka - klisza, która pokolorowałam mgiełką w odcieniu Pastel Blue. 
The next layers on my canvas are Timeless collection papers, paper elements from "All the time" sheet and the chipboard coloured with Pastel Blue Mist.



W mojej pracy użyłam jeszcze naklejek z kolekcji Timeless oraz pięknego materiałowego kwiatka z szyfonu i tiulu. 
I also used stickers from Timeless collection, chipboards - cogs and a beautiful fabric flower.



Lista materiałów /13arts products which were used:
Gesso - grunt akrylowy 120ml
Pasta modelująca 120ml
Medium żelowe - Gel medium
Naklejki A4 - TIMELESS
Papier "All the time"
Papier "Perfect moment"
Papier "Today, tomorrow, always"
Ramka klisza
Trybiki 5 szt.
Tusz wodny Yellow
Ayeeda Mist - Błękit Pastelowy
Ayeeda Paint - Gold Glitter
Ayeeda Paint - Matte Cobalt
Ayeeda Mist - Mięta Pastelowa
Fabric Flower - Pastel Dreams


***
Dziękujemy Aniu, że zechciałąś zostać naszym Gościem
 Thank you for beeing our new Guest, Ania

2 comments:

  1. I hope this translates for you as it did for me. I love the choice of bold colors. Very active. Very easy to try it from her description. Nice job.

    ReplyDelete
  2. To ja dziękuję za to wspaniałe wyróżnienie! :-*

    ReplyDelete