Thursday 22 May 2014

LO on dark background by Dorota Dołęga

Nie wyobrażacie sobie nawet, jak podekscytowana byłam, kiedy do moich drzwi zapukał pan listonosz z wyczekiwaną niecierpliwie paczką pełną papierów i dodatków z najnowszej kolekcji 13 arts! Najbardziej ciekawa byłam właśnie tego arkusza - i nie zawiodłam się, jego głęboka czerń skradła moje serce :) Postanowiłam wykorzystać go jako bazę layoutu z jedną z moich ulubionych starych pocztówek.

It's hard to imagine how excited I was, when I heard Mr. Postman knocking on my door, holding a parcel with new 13 arts collection in his hand! I was waiting with great curiosity for those papers, especially for this sheet - and I wasn't dissapointed when I finally seen and touched it. I've decided to use it for a layout with one of my favourite vintage postcards.


Mocno kryjące pastelowe mgiełki doskonale sprawdzają się na ciemnym tle - w tej pracy użyłam bieli, jagody i lawendy. Kolejnym produktem z kolekcji, który zdobył moje serce, jest maska z roślinnymi ornamentami - można stworzyć dzięki niej naprawdę efektowne tło!

With their high opacity, mists from pastel line are perfect for projects made on dark background! On this layout I've used white, berry and lavender mists. And here's another must-have product from Fly away collection - stencil with floral ornaments, it looks really impressive:


Całą pracę obficie pochlapałam płynnym medium akrylowym wymieszanym z trzema rodzajami farb. Dzięki srebrnej uzyskałam delikatnie błyszczące, kryjące perłowe plamki; pastelowa farbka w kolorze jagodowym dała ciekawy, półmatowy efekt, natomiast farba vivid magenta zastygła w błyszczące kropelki przypominające emalię.

I've splashed the page all over with liquid acrylic medium dyed with three different types of paint. Those little shimmering dots were made with pearl silver paint; half-matte splashes - with matte berry; and those shiny enamel dots - with vivid magenta.



Użyte materiały/Materials used:



2 comments: