Saturday 3 May 2014

Mój sposób na perłową kartkę - Pearl card tutorial by Kasia

Witajcie.
Kochani dziś chciałam Wam pokazać mój sposób na uzyskanie perłowej a nawet metalicznej,  połyskującej powierzchni.
Dokładnie takiej jak na tej ślubnej karteczce.

Hello,
Today I'd like to show you my way to make a metalic, shining surface like the one on my wedding card:





Do uzyskania powyższego efektu użyłam farbki Ayeeda Paint Silver pearl
Przed tym jednak, postanowiłam dać tłu delikatną fakturę róż używając maski i gessa.
To make this effect I use Ayeeda Paint Silver pearl Before that, I decided to give it some texture with roses which I made with a stencil and some gesso. 


następnie przystąpiłam do nakładania bardzo cieniutkiej warstwy srebrnej farbki.
Wcieram ją w powierzchnię palcem. 
Nie trzeba nakładać tego preparatu dużo. Wystarczy delikatnie musnąć powierzchnię. Farbka jest bardzo wydajna i bogata w masę perłową. 
Next I covered it with thin layer of silver paint. I put it to the surface with my finger. You don't need to add a lot of it. The paint is very rich with strong pearl effect.







To samo robimy z kwiatkami. Również delikatnie muskamy je preparatem
We do the same with flowers. Just add some paint.




Materiały ze sklepu 13arts  ***  I used

To wszystko na dziś.
Mam nadzieję, że zachęciłam Was do eksperymentowania ze srebrną perłową farbką.
Pozdrawiam serdecznie i miłej majówki życzę Wam Kochani
 That's all for today.  I hope I've encouraged you to make some experiments with pearl, silver paint. 
Best regards and have a nice, long weekend!


No comments:

Post a Comment