Wednesday 4 January 2017

Hello! layout

Cześć,

na dziś przygotowałem layout oparty na kolekcji "Aria Story". Zdecydowałem się na szarości z dodatkiem zieleni.

Hi,

for today I made a layout based on "Aria Story" papers collection. I chose grey with a little bit a green.


Zacząłem od stworzenia tła z użyciem maski "Her style", a na to nałożyłem mieszankę multipurpose medium z różnej wielkości mikrokulkami. Dodałem nieco koloru z  Rainbows color duo pistachio green.

I started from making a backround with a "Her style" stencil. Next I added a mix multipurpose medium with different size microspheres. I added a little bit color fron rainbows color duo pistachio green.


Do stworzenia kompozycji użyłem tylko sizalu, papierów i tarczy ze starego budzika. Na koniec dodałem kilka napisów z naklejek i pomalowany Splashem z czarnym brokatem napis z tekturki.

For making composition I used only sisal, papers and old clockface. I added few stickers and chipboard word, which I cover Splash with black glitter.




Użyłem: / I used:




No comments:

Post a Comment